Asiakaspalvelun Faktionääri


Faktionääri tarjoilee vitaalia yleistietoa asiakaspalvelun johtamisesta liiketoimintapäättäjille selkeällä suomen kielellä.

Faktionääri tulkitsee tosiasioita tämän päivän asiakaspalvelusta, jotta bisnespäättäjän olisi helpompi mieltää asiakaspalvelun mahdollisuuksia asiakaspalveluun liittyy ja miten sitä pitää johtaa. 

Faktionääri tihrustaa myös aspan tulevaisuuteen auttaakseen sekä aspajohtajia että muita päättäjiä hahmottamaan miten asiakaspalvelu muuttuu ja miten muutoksella ratsastetaan kohti entistä erinomaisempaa palvelukokemusta.

Samuli
June 9, 2022

Millainen on hyvä vuokrajohtaja ja missä tilanteessa vuokrajohtajaa kannattaa käyttää?

Vuokrajohtaja voi toimia muutoksen veturina tai lisäkätenä operatiiviseen johtoon. Parhaassa tapauksessa vuokrajohtaja on pysyvän henkilöstön kaltainen ratkaisu, mutta joustavammilla ehdoilla.

Lue blogi
Samuli
August 30, 2022

Asiakaspalvelun kehittäminen tuo yrityksellesi merkittävän kilpailuedun - näin pääset alkuun

Tiesitkö, että yrityksellä on neljä kertaa suurempi todennäköisyys menettää asiakas hänen otettuaan yhteyttä asiakaspalveluun? Asiakaspalvelun kehittäminen on siis yrityksen kilpailukyvyn kannalta elintärkeä asia. Mitä hyvän asiakaspalvelukokemuksen tuottaminen vaatii ja miten sen kehittäminen kannattaa aloittaa?

Lue blogi

Jatketaanko juttua?