Faktionääri tarjoilee vitaalia yleistietoa asiakaspalvelun johtamisesta liiketoimintapäättäjille selkeällä suomen kielellä.
Faktionääri tulkitsee tosiasioita tämän päivän asiakaspalvelusta, jotta bisnespäättäjän olisi helpompi mieltää asiakaspalvelun mahdollisuuksia asiakaspalveluun liittyy ja miten sitä pitää johtaa.
Faktionääri tihrustaa myös aspan tulevaisuuteen auttaakseen sekä aspajohtajia että muita päättäjiä hahmottamaan miten asiakaspalvelu muuttuu ja miten muutoksella ratsastetaan kohti entistä erinomaisempaa palvelukokemusta.
Vuokrajohtaja voi toimia muutoksen veturina tai lisäkätenä operatiiviseen johtoon. Parhaassa tapauksessa vuokrajohtaja on pysyvän henkilöstön kaltainen ratkaisu, mutta joustavammilla ehdoilla.
Lue blogiTiesitkö, että yrityksellä on neljä kertaa suurempi todennäköisyys menettää asiakas hänen otettuaan yhteyttä asiakaspalveluun? Asiakaspalvelun kehittäminen on siis yrityksen kilpailukyvyn kannalta elintärkeä asia. Mitä hyvän asiakaspalvelukokemuksen tuottaminen vaatii ja miten sen kehittäminen kannattaa aloittaa?
Lue blogi