Autamme myös kehittämään järjestelmien raportointia siten, että saat systeemeistä ulos johtamisessa säännöllisesti tarvittavat tunnusluvut ja näkymät. Olemme myös taitavia taivuttamaan Excelistä erilaisia suunnittelu-, ennuste- ja raportointityökaluja silloin kun tarpeeseen soveltuva tietojärjestelmä ei tule kyseeseen.
Hallitsemme data-analyysin hyödyntämisen
- prosessien tilan kartoituksiin
- trendi- ja poikkeama-analyyseihin
- business case -laskelmiin
- asiakaspalvelun tunnuslukujen laskentaan.
Lisäksi teemme
- raportointi-, suunnittelu-, ja analyysityökalut
- asiakaspalvelun analytiikan valmennukset esimiehille ja asiantuntijoille.
Onko sinulla on asiakaspalveluun liittyvä ongelma, joka pitää ratkaista? Tai muu kysymys vailla vastausta? Me ratkaisemme sen sinulle.